Wat is jouw Lange Termijn game met Bitcoin?

6 maart 2020

Heb je al Bitcoin? Hoeveel moet je bezitten? Zal Bitcoin in de toekomst waardevol zijn? Wordt het de valuta bij uitstek voor wereldwijde betalingen in de toekomst? Dit zijn de veelgestelde vragen over Bitcoin en ik zal proberen die vragen in dit artikel te beantwoorden.

Ik ben geen Bitcoin-expert, maar eerder een enthousiasteling die gelooft in de voordelen op lange termijn van Bitcoin.

Waarom zou je Bitcoin bezitten?
Bitcoin bestaat al meer dan 10 jaar en is al meer dan 300 keer dood verklaard door de reguliere media. Wanneer reguliere media zoveel aandacht aan iets geven, moet je je realiseren dat Bitcoin meer is dan een bedreiging voor conventionele traditionele financiële systemen. Zoals het beruchte gezegde luidt: ‘Eerst negeren ze je. Dan lachen ze je uit. Dan vallen ze je aan. Dan voegen ze zich bij jou en win je.’ Dit wordt al zo’n ware uitspraak voor Bitcoin.

Bitcoin is anders dan conventioneel geld en kan niet eenvoudig worden afgedrukt wanneer een regering zonder geld zit. Er zal slechts 21 miljoen Bitcoin ter wereld zijn en de laatste Bitcoin zal in 2140 ontstaan. Uiteindelijk zal Bitcoin de schaarste grondstof en valuta ter wereld zijn.

Bitcoin is ongereguleerd en vrij van enige betrokkenheid van de overheid en dit maakt de autoriteiten nerveus, omdat het hun bestaan ​​bedreigt; als zij jouw geld niet kunnen beheersen, hoe gaan zij je dan beheersen?

Hoeveel Bitcoin moet je bezitten?
Zoveel mogelijk is het juiste antwoord, maar niet iedereen heeft genoeg om 1 Bitcoin te kopen die momenteel wordt gewaardeerd op meer dan $ 8500 per Bitcoin. Gelukkig is Bitcoin digitaal en bestaat een enkele Bitcoin uit 100.000.000 Satoshis of 1.000.000 bits. Je kunt dus ook 10 Satoshi of 1 Bit bezitten.

Momenteel, als je 0,02 Bitcoin bezit (wat overeenkomt met 20.000 Bits of 2 miljoen Satoshis) met een huidige waarde van iets meer dan € 153 / $ 170, zou je beter gepositioneerd zijn dan 99% van de wereld om te profiteren van de toekomstige groei van Bitcoin.

Wat zal de waarde van Bitcoin in de toekomst zijn?
Er zijn veel voorspellingen en sommige mensen geloven dat Bitcoin uiteindelijk een waarde van $ 1 miljoen per Bitcoin zal bereiken en dat zou mogelijk kunnen zijn in de komende 21 jaar tot de laatste Bitcoin wordt gedolven. Voorspellingen op kortere termijn zijn, dat Bitcoin richting  $ 100.000 per Bitcoin gaat tegen 2022.

Daarom kan de 0,02 Bitcoin die je vandaag bezit met een waarde van $ 170 in 2020 $ 2.000 waard zijn of uiteindelijk over 20 jaar $ 20.000 waard zijn. Dan zou de volgende vraag moeten zijn: Waarom zou je alleen 0.02 Bitcoin willen verdienen?

Wordt Bitcoin een wereldwijde valuta die door iedereen wordt gekozen?
Ja, het heeft het potentieel, omdat in staat is – net als goud via Karatbars – om in kleine porties te worden verdeeld en gebruikt om kleine digitale betalingen te verzenden. De kosten voor Bitcoin-transacties zijn een fractie van wat de banken in rekening brengen en de snelheid van internationale overdracht is binnen enkele minuten, in tegenstelling tot een bank die een paar uur tot een paar dagen duurt. Als voorbeeld, op 16 oktober 2019 verplaatste een Bitcoin-gebruiker 29.999 BTC ter waarde van $ 194 miljoen met een vergoeding van $ 11, een transactie die met banken tienduizenden dollars zou kosten.

Wanneer mensen de voordelen van de Bitcoin realiseren, zullen de snelheid van acceptatie en de vraag toenemen, waardoor de prijs nog hoger wordt. Uiteindelijk kunnen de voorspellingen erg laag zijn, gezien het reële potentieel van Bitcoin.

Er zijn veel vragen en voorspellingen over de toekomst van Bitcoin, maar ik ben niet iemand die graag teveel risico’s neemt en ik wilde iets voorspelbaarder. Ik ben een investeerder bij Mirror Trading International MTI, waar ik mijn Bitcoin investeer en MTI laat mijn bitcoin groeien door dagelijkse handelsactiviteiten op de Forex-markten.

Ongeacht of de prijs van Bitcoin stijgt, zoals voorspeld of gewoon een tijdje op het huidige niveau blijft, groeit mijn Bitcoin dagelijks. Ik ben in staat om mijn kapitaal en winsten op te nemen, wanneer ik ze nodig heb en als ik ervoor kies om mijn investering te laten groeien, zal ik meer Bitcoin hebben wanneer de waarde in de toekomst stijgt. Dat is toch een lange termijn game die het spelen waard is!

Dit artikel is voor bijna 100% gebaseerd op een artikel geschreven door Rich Simmonds …

Plaats een reactie